New York – Osim po gafu Cristine Aguilere dok je pjevala američku himnu, ovogodišnji Super Bowl NFL lige pamtit će se i po najskupljoj TV reklami svih vremena. Najveći sportski spektakl u SAD–u mamac je za oglašivače, jer ga je na stadionu u Arlingtonu pratilo 105.000 gledatelja, a TV prijenos gledalo je više od 100 milijuna ljudi.
Tako je i poznati američki proizvođač automobila Chrysler, unatoč teškim vremenima i sporom povratku na stare staze, platio najskuplju reklamu u povijesti. Zaigrali su na kartu nostalgije za starim dobrim vremenima automobilske industije, Detroita i američkog načina života.
Za emitiranje spota u trajanju od dvije minute, u najgledanijem i najskupljem terminu, televiziji Fy plaćeno je čak šest milijuna dolara. Spot je uživo vidjelo 111 milijuna Amerikanaca, pa marketinškim stručnjacima prepuštamo da izračunaju isplativost.
Kao što možete pogledati u videoprilogu, u spotu se prikazuje propast nekad slavnog Detroita, ali zatim se patetično opisuje napor za oporavak i vraćanje zlatnog doba.
Na kraju poznati reper Eminem sjeda u novi model – luksuzni sedan Chrysler 200 – sa sloganom “Made in Detroit”.