Mostar – Bosna i Hercegovina do kraja 2012. trebala bi imati izgrađenih 175, od ukupno 336 kilometara autoceste na paneuropskom koridoru 5 C. Uz već izgrađenih 45 kilometara od Sarajeva prema Zenici, sredinom iduće godine, nakon završetka izvedbenih projekata, trebali bi početi radovi na četiri dionice i to od Bijače, na granici s Hrvatskom do Počitelja, od Blažuja do Tarčina, od Svilaja do Odžaka, zatim od Odžaka do Doboja ( kroz RS), te od Zenice do Kaknja.
Osim dionice Odžak– Doboj, koju će graditi Strabag, izgradnja preostalih dionica autoceste financirat će se iz kredita Europske banke za obnovu i razvoj i Europske investicijske banke.
Ministar prometa i komunikacija Božo Ljubić otkrio je i kako će od ukupno 16 kilometara autoceste na području Mostara samo 3,9 km biti iznad zemlje, dok će ostatak autoceste ići kroz tunel, jer se vodilo računa i o zaštiti okoliša.
Prema Ljubićevim riječima preostalih 161 kilometar autoceste najvjerojatnije će se graditi dodjelom koncesije, pri čemu će uz udio BiH u javno–privatnom partnerstvu, koje uključuje državu i izabranog koncesionara biti, do 2012., izgrađeni dio autoceste. U razdoblju od kraja 2012. do 2017. planirana je izgradnja dionice od Doboja do Zenice i od Tarčina do Mostara.
Ljubić je kazao kako je koridor 5 C definirala Europska komisija pravcem Budimpešta– Osijek– Sarajevo– Mostar– Ploče, te da tu neće biti nikakvih izmjena. Dodao je kako je ovaj autocesta važan ne samo za BiH, već za cijelu sjevernu i srednju Europu, kojoj će to biti najbrža veza s Jadranom.
Ljubić smatra da BiH, s obzirom da je umjereno zadužena zemlja ( 2 milijarde eura), treba puno hrabrije ulaziti u aranžmane s međunarodnim financijskim institucijama jer je uvjeren da je autocesta ekonomski isplativ projekt.