Prema riječima agronoma vinarije Povratak Žepče Josipa Antunovića, od ovogodišnje berbe se očekuje proizvodnja oko 140.000 litara vina. Ono što svakako treba istaknuti jeste da je vinarija Povratak prestala uvoziti i pakirati vina iz Italije od kojih su preostale samo male količine na zalihi. Nova poslovna strategija se bazira isključivo na proizvodnji i prodaji domaćih vina, poznate serije ZEMLJA i istarske Malvazije, proizvedenih isključivo iz nasada vinove loze sa žepačkog područja. Kao novitet u ponudi, Antunović je najavio i proizvodnju jeftinijih, stolnih vina, uglavnom od sorti garganega i unionblanc koje se također uzgajaju u žepačkim vinogradima.
Kao najjači brend Vinarije Povratak i dalje ostaje Palava, koju su prepoznali brojni ljubitelji vina u zemlji a od nedavno i u Europskoj uniji budući da je Vinarija Povratak otvorila i svoje sestrinsko poduzeće u Republici Hrvatskoj, u Zagrebu.
{soundcloud}https://soundcloud.com/rpz_no1/agronom-josip-antunovic-o-rezultatima-berbe-2019{/soundcloud}